måndag 26 februari 2007

keep up the good work!

wow! det stiger unika besökare varje dag som går, och är nu uppe i runt 370 läsare på den här sidan. jag kan ju bara säga; keep up the good work mig själv. haha, lite självgod får man faktiskt vara.

eftersom bilderna från förra promenaden till saxebäcken blev otroligt suddiga och misslyckade gjorde jag en uppföljare i eftermiddags. det är faktiskt riktigt avkopplande att ta en promenad ensam. man hinner att rensa hjärnan på alla tankar som har dykt upp under dagen som man inte har hunnit tänka vidare på. jag ska börja promenera oftare, det är avslappnande och peppande.

hela veckan kommer att bestå av fotograferande (yes, äntligen) och pluggande inför fn-rollspelet. det börjar att gå bättre för oss i indiens delegation, yeah.

idag hände något osannolikt. någon oerhört-korkad-person snodde mina jeans!? okej, jag fattar att man skulle tagit något värdefullt som en klocka, mobil eller vidare. men hey, ett par brallor!? aja, jag är ett par jeans fattigare i garderoben. och inte vilka jeans som helst, utan ett par slappfavoriter. gah! jävla tattarskola. först ipoden, sedan ett par byxor. hur ska det sluta? ska man snart inte få ha sina underkläder ifred?

i helgen ska jag till göteborg. jag längtar redan. jag&sofia har kommit fram till att göteborg är sveriges framsida och vi borde för en gång för alla byta huvudstad. stockholmare är dryga och snäsna, medans göteborgare är glada och käcka. góa och glada!

nu är klockan runt halv tio, och enligt mitt schema för dagen ska jag om cirka en halvtimme ligga och snarka under mitt täcke.

dagens låttips: nelly furtado - say it right

Inga kommentarer: