fredag 13 april 2007

ich nehme den IC

jag ska ha en bra helg, och det har jag bestämt mig för att jag ska ha. ikväll blir det utgång, tror det blir gamleport. har aldrig varit där innan, och har hört blandade åsikter om detta stället, så vi får se hurvida kvällen blir lyckad eller inte. först ska sofia och jag dega i hennes lägenhet längst upp på kungsgatan, dricka vin och tjata. imorgon, lördag, ska jag iallafall på kvällen träffa sofia och emma, och jag hoppas att vi kommer att ha en underbar kväll. på dagen vet jag iofs inte vad som händer. förmodligen dyker det upp något. söndagen är spännande, för en gångs skull. klockan fem ska jag möta linda, ledare på sportlife, för att åka med henne och fotografera personliga bilder till hennes föreläsningar. spännande.

jag har även lärt mig hur man fixar hudens utseende och färg i photoshop. (CS3, en gudagåva). det är ingen direkt skillnad på cs2 och cs3, men vissa förbättringar finns. photoshop = tråkiga hemmakvällar.

känns ganska knasigt att först få inte godkänt på första delen av årskursprovet i engelska, och vg på den andra. vilken tvestjärt jag är.

Inga kommentarer: