lördag 21 april 2007

min fetisch

jag har äntligen godkänt för mig själv vad jag först märker hos killar. jag har kommit på vad det första jag faller för och uppskattar hos killar. guys, om ni vill få mig på fall ska ni banne mig lukta gott!

idag när jag strosade omkring i göteborgs centrum gick jag förbi hundratals både godluktande och illaluktande killar som alla faktiskt såg bra ut. men jag har enbart lagt de som faktiskt luktade gott på minnet. de andra är suddiga och luddiga i mitt minne. konstigt.

killar (iofs tjejer också) ska dofta gott. egentligen spelar det ingen roll vad för doft som ska lukta gott, utan helheten gör grejen. jag har många gånger mött killar som varken har en god andedräkt eller ens använder parfym. vissa har t.o.m luktat svett. oerhört oattraktivt. finns det något bättre än att sitta bredvid någon i en soffa, mysa vid en film och vara sådär nära så att man känner hans värme... och doft. hans andedräkt doftar antingen neutralt eller så har den en sådan där lockande mintsmak/doft. om man kommer nära halsen känner man snabbt aromerna från en mysig herrparfym/aftershave som riktigt flyger in i näsborrarna och rakt in i hjärtat. ah, jag älskar det.

det bästa som finns är att sitta bakom en kille på spårvagnen, bussen, tåget, bion eller i skolbänken som luktar gudomligt. man trollas verkligen bort! hårets doft är också viktigt, därmed armhålshygien är ett stort måste! svettlukt klarar jag inte av, ohnej. det går fetbort! inte så konstigt egentligen, men alla tycker olika.

min näste "making-me-nervous-kille" ska dofta manligt på halsen, dofta underbart i munnen, vara neutral i armhålorna och lukta sådär makalöst i håret. DET faller jag för!

Inga kommentarer: