tisdag 3 april 2007

i'm trying to get back

snart kommer nathalie, emma och sofia hit för att umgås! längesedan jag träffade nathalie och emma, vilket är väldigt synd. jag antar att man glider ifrån varandra när man inte längre går på samma skola. men hej, jag tänker inte låta dem glida iväg från mig.

imorgon ska jag fota för sportlife. jag längtar maximalt! ska fotografera barn, posandes och aktiva. ska ta med mig min externa blixt och teleobjektivet (55-200mm). de ska bli så nöjda med mig att de tvingas ringa en gång till. haha.

imorgon blir det grebbestad. ska tillbringa hela påskhelgen där. och HEJ vad det ska fotograferas. det är under de dagarna mitt intresse ska blomstra, det känner jag på mig. här hemma tas det inte så många bilder som jag önskar att det ska tas. inte roligt att använda samma motiv som alltid, om ni förstår. i grebbestad finns det hav, brygga, berg, andra blommor, insekter och utsikt! here I come, creamcity (HAHA).

dagens låttips: blink 182 - i miss you

Inga kommentarer: