lördag 21 april 2007

shoppingshopping

vad hände med det där om att denna helgen skulle innehålla skitväder? jag märker minsann inte av några 3 grader. här i göteborg är det strålande väder och jag har lyckats sova i 12 timmar.. himlen är blå, solen skiner starkt och jag mår faktiskt för en gångs skull riktigt bra. tänk vad lite sömn, mat och helg kan göra med en persons humör.

eftersom jag är arton år, myndig, har jag blivit tilldelad en internetbank, av länsförsäkringar. det är jättepraktiskt och jag kan närsomhelst se vilket saldo jag har, utan att behöva cykla ned till ica och ta ut en kontouppgift. jag har också bestämt mig för att ha en organiserad ekonomi. det har jag aldrig haft och inte heller lyckats med. tack internetbanken som håller min ekonomi i syne.

påtal om att hålla ordning på sin ekonomi, idag är det lördag, idag ska jag shoppa. jag behöver ballerinaskor, långa tröjor, linnen och kjolar. halsband, örhängen och massa produkter till ansiktet och håret. (jag vill ha något som ger maximal effekt för hårets volym, tack).

perfekt väder - perfekta bilder. ska ut på en promenad på lindholmens kust efter maten. förra gången jag var där och tog kort bar jag på skolans 350D helt utan rätt inställningar. nu har jag min egna 400D, med rätt inställningar.

jag älskar när livet är positivt.

dagens låttips: snow patrol - run

Inga kommentarer: