söndag 15 april 2007

spontanious

lördag, den äkta helgdagen. först var jag lite rädd att jag skulle få sitta hemma, helt ensam, på årets hittills vackraste dag. men icke sa nicke. jag kom först på att jag o thomas kanske skulle titta på film och att om det inte blev av hade jag&sofia planer. det blev inget med thomas, så jag & sofia drog till göteborg med tiotåget. vi strosade iväg till bergarkungen för att se på mr bean. salong ett, 491 platser. det var 486 platser lediga. det var jag, sofia och tre killar. spännande. rätt så mysigt faktiskt. vi kunde prata hejdlöst och skratta som vi ville.

filmen var rätt kass faktiskt. kanske därför den inte hade några tittare. men popcornen var goda, fantan med samt att mitt sällskap inte kunde vara bättre. efter filmen promenerade vi till drottningtorget, tog 11:an till domkyrkan och promenerade till sofias lägenhet där vi spenderade natten.

mysig, spontan kväll. precis som jag gillar det.

Inga kommentarer: