tisdag 24 april 2007

inget oväntat

min blogg förvandlas till en tråkig blogg under pluggets hårdaste perioder. lite tråkigt, för jag vill alltid bjuda på roliga, intressanta och aha-inlägg. men det går inte jämnt ut med mitt ständiga pluggande. så det här är någon slags ursäkt för en ovanligt kass uppdatering. pga, just det, mitt pluggande.

imorgon är det dagen inför litteraturprovet. jag längar som en ko till grönt gräs till provet är slut. aah, skönt. långhelg, valborg och första maj. efter torsdag ska jag njuta av de saker jag inte hunnit njuta av då jag har lagt ned så makalöst mycket tid på den jävla litteraturen. undra hur många gånger jag har nämnt ordet "litteratur" på det senaste. gah, utav dess like.

körlektion imorgon btw. blev tilldelad en dubbellektion eftersom jag är så oerhört efter. menmen, nu jävlar ska fickparkeringen sitta där den ska. heja mig.

Inga kommentarer: