måndag 2 april 2007

underbar dag

trots att jag är sjuk, så har jag varit oerhört positiv idag! jag gick upp vid nio och duschade, åt frukost och laddade kameran. tog tåget till lerum för att hämta min kvarglömda ipod i skåpet. satt med pär på vägen dit, som skulle öva cabaré på lovet. stackarn!

tog sedan tåget mot göteborg för att möta upp sofia. åt grillad ciabatta med kycklingfilé på condecco, och en stor varm choklad med grädde och marshmallows ute i solen. TACK GODE GUD vad gott.

när jag kom hem åt jag lasagne (favoriträtten)och sedan kom sofia och såg på några avsnitt från första säsongen av laguna beach med mig.

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och söka sommarjobb, på järntorget, av alla ställen. wish me luck! ska även leta efter solglasögon till sofia och titta på sommarskor. (ge mig)

dagens låttips: kelly rowland - stole

Inga kommentarer: