måndag 7 maj 2007

come and dance with me

vilken givande dag. vaknade, som vanligt, lite försent, och sprang på mig kläderna och bokstavligt talat rusade till bussen. jag hatar att åka buss ensam. det hela resulterar i att jag sitter och glor på varenda människa på bussen, upp och ned, hela tiden. sofia brukar skratta åt mig när jag gör det. på tal om sofia, jag saknar henne som fanders!

när jag fick reda på att radioprovet som jag skulle haft imorgon blev framflyttat med två veckor blev jag hur glad som helst. detta betydde att jag slapp plugga idag, och passade på att träffa joakim istället. vi tittade på "lejonkungen", som var år sedan jag såg på. den är fullkomligt genomysig.

så vad står på schemat för morgondagen?
- skriva klart tajms-krönikan (+ notis)
- avboka sofias körlektion
- övningsköra
- fotografera
- plugga matte b
- vara allmänt bäst (som vanligt)

Inga kommentarer: