lördag 12 maj 2007

life is a dancefloor

varför är just sömnen mellan fredag och lördag det bästa man kan uppleva?

jag hatar att vakna av oväntade grejer. idag vaknade jag av att det ringde på dörren. "hej vill du köpa handgjorda ljus". åh, idioter. de måste ha fått världens bästa bild av mig med, mysbyxor, bh och ett hår som inte kan beskrivas i ord. aja, smällar man får ta som dörrförsäljare.

om en timme sitter jag på tåget till göteborg med mina syskon. kusinen nikolin ska nämnligen konfirmeras. jag har bara varit på en konfirmation, min egen. så det här lär bli underhållande. ska smyga med kameran också och ta några mysiga posebilder på henne. det ligger ju i släkten, så det lär gå utan problem.

vädret blir bara bättre och bättre. hey, ge oss tillbaka 20+ som det var i april?

Inga kommentarer: