lördag 26 maj 2007

do you know?

ensam hemma! kom precis hem från alingsås centrum. åkte dit själv, köpte två ribbade linnen, beställde thaimat och tog med mig hem. sofia sov här inatt och vi delade på dubbelsängen på övervåningen. hon är så söt när hon pratar i sömnen och snarkar. filmade henne mitt i natten när hon snarkade som värst, vilken jag är sugen på att publicera här.

emma kom hit igår och gjorde mig och sofia sällskap framför tvn med godis och ostbågar. såg "a cinderella story" och "music&lyrics". jag älskar kärleksfilmer (aka tjejfilmer). efter att jag har varit duktig och läst igenom gymnastik-häftet ska jag lägga mig vid tvn och titta på "how to lose a guy in ten days" - bästa filmen!

ikväll kommer sofia igen och gör mig sällskap ytterliggare en natt i sängen. klarar inte av att sova helt själv i huset. sofias snarkningar är faktiskt bättre än att somna till när väggarna knakar eller när vinden susar.

dagens låttips: mika - big girl (you are beautiful)

Inga kommentarer: