torsdag 3 maj 2007

I turn nice boys naughty

... yes I do.

sofia var inte i skolan idag heller. jag saknar henne! har strosat omkring med andrahandskompisar, ta det inte seriöst, ni som känner er träffade. har ett überspännande naturkunskapsprov imorgon, wow. började plugga idag, eftersom jag känner mig lite utbränd. har hittat bästa pluggmiljön i huset idag. att jag inte har tänkt på det tidigare. ett glas coca cola, med is, the voice (utan bild, annars kollar man bara bort på tvn hela tiden), hemmabiosystemet på högsta volym (nästan), sittandes på en stor kudde på golvet. åh, längtar redan tillbaka. tog en lite paus för att blogga eftersom jag kände att det behövdes.

förövrigt fick jag och sofia bäst resultat på det grekiska litteraturprovet i klassen.

nu ska jag ta mig en piggelin och återvända till hjärtat och blodomloppet!

dagens låttips: danny - öppna din dörr

Inga kommentarer: