fredag 25 maj 2007

studentbal -07

igår åkte jag till göteborg och fotade lerums studentbal på valand. alla var skitfina och jag blev jätteavundsjuk. menmen, om ett år är det jag som står där och blir fotad i min urtjusiga klänning och håruppsättning.

efter balen ringde jag upp karl och begav mig till järntorget för att möta honom. vi gick på bio och såg "next", vilket var en urkass film. vi var ensamna i hela biosalongen, vilket man nu i efterhand förstår precis varför. lyckad kväll ändå. tog näst sista tåget hem och blev uppraggad av alla fulla ungdomar, vilket är rätt så underhållande. hemresan gick snabbare än förväntat, likaså cykelresan från stationen och hem. cyklade som om jag inte hade cyklat på evigheter, vilket jag inte har.

om någon timme åker hela min familj till mullsjö, sommarstugan, och tillbringar helgen där. detta betyder att malin är ensam hemma! hela helgen. detta ska utnyttjas. ikväll kommer sofia och gör mig sällskap framför "music and lyrics", och förhoppningsvis "talang 2007". ska först bege oss till pl (bästa godisstället i alingsås) och köpa sådant-som-man-endast-får-äta-en-gång-i-veckan-egentligen.

hoppas att alla får en underbar helg, för det ska jag ha

förövrigt: det är 19 grader ute, men man märker det inte. knasigt. dumma moln.

dagens låttips: teddy geiger - these walls (bäst!)

Inga kommentarer: