söndag 13 maj 2007

så länge hjärtat mitt slår, så minns jag

en sjukt lyckad kväll. slapp soffkväll framför eurovision song contest med julia. ostbågar, hallonsoda och ahlgrens bilar - skip heaven. jag höll på serbien redan i semifinalen, och här går de och tar hem allt. grym låt som jag får gåshud av.

imorgon ska jag till palladium för att se när julia har dansuppvisning. den här helgen har råkat bli en riktig familje-helg, helt utan att ha planerat det. hade planerat in en vild helg med sofia, men hon fick ändrade planer. sista utvägen är alltid familjen, inte för att låta taskig.

gah, är det någon som vill se "hata göteborg" med mig på bio inom en snar framtid?

jag blev så ypperligt lycklig när jag för någon minut sedan bläddrade i min kalender och såg att vi är lediga på torsdag och fredag. kort vecka är lika med fullständig lycka. åh.

har också vissa planer på att gå och lägga mig skitsent, bara för att jag kan.

Inga kommentarer: