måndag 14 maj 2007

listen:

it's a cruel thing you'll never know all the ways I tried.

gah. jag och min grupp fick mvg på vår engelskaredovisning. vad spännande, jag som läste innantill. aja, det är bara att tacka och ta emot. jag har också under hela dagen haft mig en riktig funderare. brunt-utan-sol eller inte? något jag iallafall har bestämt mig för, är att efter att ha solat 17 gånger på solarium iår, sluta solariesola. jag bestämde mig efter att ha sett en bild på en tant som har solat solarium hela livet - och ni vill inte ens föreställa er hur hon såg ut.

så då fick jag ett frågetecken. jag är blek, bakom solariefärgen. om jag skiter i att sola solarium förvandlas jag snabbt till en blond snövit - och det vill jag inte vara med om. jag har haft min brun-utan-sol-period, vilken resulterade i en orange nyans. men nu, idag, vet jag däremot hur man ska applicera och behandla sin fuskbränna. så, ska jag satsa på bus igen? (bortsett från morotsfärgen).

jag har dock en viss tendens till att alltid överdriva, och till att må illa av lukten. jag klarar inte av att gå runt med en och samma doft hela dagen, det gör mig yr. dove's bus-lukt är bara för vidrig! ge mig en doftfri?

äh, jag vet var det här kommer leda till. imorgon kommer jag både ha köpt kropps- och ansiktskräm. det skulle vara SÅHÄR typiskt mig.

Inga kommentarer: