onsdag 23 maj 2007

tack för hemligheterna

haha, ni ska bara veta, kära läsare, att efter någon minut av publicering av förra inlägget har jag bara njutit. att folk numera är så lättlurade får mig road. nej jag vet, du var inte alls seriös med ditt svar, nejnej!

har precis avklarat hälften av proven som är kvar i hela tvåan. tyskaprov på morgonen, följt av radioprov i mediekunskap. tyskan gick bättre än radion, usch. det spelar ingenroll vad det är som jag ska plugga till - det går inte in i huvudet, hur jag än gör. det spelar ingenroll hur intressant det är eller hur förberedd jag egentligen är, det går inte in! jag skyller varmhjärtat, och helt totalt, på att vädret är underbart (koncentrationssvårigheter), min kamera är bäst (ännu mer distraherande) och att det är sommarlov om två veckor (det tar priset). jag får helt enkelt ta mig i kragen i trean, då jag går i jm3! spännande.

Inga kommentarer: