lördag 28 oktober 2006

allt kan gå itu

jag älskar mina vänner. idag är det lördag och jag är i göteborg hos pappa. i torsdags träffade jag jonatan. jonatan är min turtles. hans lillebror simon (?) sa att jag var en turtles. jag känner mig hedrad. i fredags var jagjosefinochsofia på djävulen bär prada i göteborg. min favoritfilm frånochmed nu. jag vill också bli framgångsrik och fotografera mode till en känd modetidning. fan.

jag fattar inte varför linda i idol åkte ut. vad är det med svenskarna. hon hade den bästa rösten bland tjejerna och hon åkte ut. cissijäveln kunde åkt istället. men nejnej. rösta ut den bästa.

mina peeeengar har kommit. köpte make-up (sött ord) idag. och ett par måste-ha-örhängen. slut på shoppinglistan, och det är jag stolt över. jag ska hålla i mina pengar den här månaden. friends, stoppa mig när jag håller på att falla över den förbjuda linjen.

jag har tagit några kort idag också. mer information kan ni få reda på senare. redigering måste ske innan publicering. haha. (redigering är ett måste eftersom jag inte har köpt min jävla canon eos 350D)

lovlovlov, visst är det fantastiskt. det här lovet ska bli lyckat. jag ska vara hemma under hela veckan och nästa helg. det kan ju inte gå fel. två planeringar (eller tre) har redan gjorts. tisdag ska jag äta pizza (ja jag längtar) med josefin&sofia. onsdag är det o.c premiärgrejs på femman med sofia&josefin och ngn gång i helgen vill jag ha skitkul med sofia&josefin.

jag ska börja skriva mer seriöst. bara för att det är roligt att diskutera med sig själv. mer info kommer senare.

dagens låttips: jadde - sunshine

Inga kommentarer: