söndag 29 oktober 2006

jag tänker ha det som jag vill

jag har köpt något. trots att jag sa att jag inte skulle. men jag var tvungen att köpa de där två par trosorna. vem kunde motstå... jag skulle motstått! fan nu är jag arg på mig själv. och så hittar jag inte min gamla favoritlåt på datorn. josefin, du kanske vet. första raden är typ "sitter här i bussen, ensam längst bak". ngn frizon-låt. fanfanfan. jag vill lyssna på den nu. ikväll är en typisk svensk-amatör-hiphop-kväll. tror att jag håller på att bli sjuk. min högra mandel (somalltid) är svullen. stackars mig.

(du kan sluta läsa här eftersom jag vet att du kommer bli på dåligt humör)

imorgon ska jag ta en promenix med alexander dráb. ja-a, alexander dráb. det var åååratals sedan jag träffade eller ens såg honom, så det ska bli mycket trevligt. imorgon är första dagen på mitt efterlängtade lov. jagskaharoligt, så förbered er på det. tänker ta kort varje dag så att jag för en gångs skull kommer ihåg höstlovet. nae, nu ljög jag. jag gör alltid speciella grejer på mina höstlov. förra året var det england, och förrförra var jag två veckor i egypten. fymalin.

när jag och min familj besökte i-net data tidigare idag såg jag min dröm i ett glasskåp. min canon eos 350D. den bara stod där och längtade efter mig. den måste vara oerhört besviken på mig, eftersom jag aldrig tar tag i det där lovade sparandet. jag skjuter alltid upp saker. och jag vill ha den kameran SOO BAD. det spelar ingenroll vilket motiv man tar kort på, kortet blir bra i vilket fall som helst. jag kan ta kort på en stående toalettrulle och bilden blir ett konstverk. jagvillha, kan ingen förstå det?

dagens låttips: common - be

Inga kommentarer: