torsdag 5 oktober 2006

every moment will pass you

jag är på g, som aaaaldrig förr.

idag har jag bestämt mig. jag ska köpa en canon eos 350d. försöka spara,
om det nu går. vem vet, jag kanske klarar det. jag vill ha ett superfett teleobjektiv.
stativ har jag redan, och väska. så jääättedyrt kanske det inte blir i slutändan.
för jag menar, en tjej som vill bli fotograf kan ju inte gå runt o ta kort med en
fjuttig digitalkamera från stenåldern. nej herregud, fyskämms.

idag har jag pluggat, duktig och bäst som jag är.
ärligt, hej mvg.

fick tillbaka min reklamanalys idag. trodde ärligt att jag inte skulle
få något högre än typ g+, men det stod mvg på pappret.
det måste varit fel, jag menar, ofta det var av mvg-kvalité.
aja, det är egentligen bara att tacka och ta emot.
mitt första mvg i tvåan.

ärligt. har ni sett fling? dejtingprogrammet. ärligt.
det är fan det töntigaste jag någonsin stött på.
josefin craaford kan bokstavligt talat slänga sig i väggen.
här är det en tjej/kille som får ställa frågor till tre stycken killar/tjejer.
en åker ut när den inte uppfyller tjejens/killens krav.
ärligt, det är så jävla töntigt så jag vet inte vad.
se och lyssna på hur mrs craaford beter sig (?!).
det måste ses för att upplevelsens skull.
dö - snälla? eller dö åtminstonde ut.

adjö

Inga kommentarer: