onsdag 18 oktober 2006

it's dark in here

de senaste dagarna har varit skeva, riktigt skeva. fast jag har hittat mig själv, vilket jag är myycket stolt över. tro mig eller ej. jagärstoltöverattvaramig. fattar inte att jag har klarat av det jag precis klarat av.

helgen ska bli rolig! slapp-fredag, bäst-lördag och mys-söndag, just the way I like it. jag ska njuta av min helg. ha roligt eller oerhört underbart slappt varje minut. kom precis hem från friskis&svettis, ja, jag tycker det är roligt. var där igår med. jag älskar känslan efter. då är man utmattad och tänker mycket. ska nog träna imorgon också, och bli lika utmattad som idag.

svenska-c-debatt imorgon. dågällerdet. jagsofia&josefin ska debattera mot allmän värnplikt. så här påläst har jag aldrig varit inför ett muntligt uttalande. kanske för att jag har mer tid åt mig själv numera, eller ah, nu iallafall. fick bäst resultat på mitt tyskaprov i hela klassen, och jag är glad. det börjar gå uppför nu, men det är en lång bit kvar. jag måste ta tag i saker snabbare. måste vara mer produktiv, inte så slapp som jag är. kämpakämpakämpa, snart tar jag studenten.

dagens låttips: enrique iglesias feat. kelis - i'm not in love

Inga kommentarer: