tisdag 31 oktober 2006

undiscovered

running with mascara eyes and with that cigarette smile,
saying things that you can't ignore.

kom precis hem från sofia. jagsofiaochjosefin träffades idag och var allmänt mysiga, som jag älskar när vi är. nyhetnyhet: sofias katt emil hatar inte mig längre. vilket under. han slickade på mitt finger utan att springa bort från mig direkt efter. jag må vara bäst, och nu bevisade jag det återigen.

imorgon blir det o.c premiär och pizzaätning med mina två älskade tjejer. jag är sjuk och det var nog inte världens smartaste grej att cykla till sofia i regn. det känns bokstavligt talat som att jag har snor i hela hjärnan. nu snöar det ute, om någon bryr sig. jag har inte kännt någon smak på ett helt dygn. jag fattar inte hur jag har klarat mig.

nu orkar jag inte skriva mer. är inte på väärldens skrivarhumör när jag sitter och får snyta mig varannan minut. tyck synd om mig...

dagens låttips: millecolin - mooseman's jukebox

Inga kommentarer: