måndag 9 oktober 2006

det var någonting som fastnade på mig

jag är bäst för att jag:

  • är så jävla snygg
  • har världens bästa humor
  • är världens snällaste person
  • har universums bästa självförtroende
  • är en überbra flickvän och kompis
  • har en stor talang för att skriva och fotografera
  • älskar mig själv, helt enkelt
idag var dagen då malin emelie margareta glimstedt tränade för första gången på ett år. helt makalöst vad jag är grym. blev svettig, och inte lite heller. men det är bara beviset på att jag satsade rejält den här gången. ska träna igen på onsdag, och fredag. sådetså.

imorgon ska jag och josefin presentera journalistik-media på gymnasiemässan. mellan fyra och åtta på eftermiddagen/kvällen kan ni ställa alla era frågor till oss. vi ska också göra löpsedlar, intervjua och ta kort, bara för att vi är bäst. yes we are. alla stöddiga nior kan slänga sig i väggen om de tittar snett på oss, ohyes. we're girls with attitude, in orange.

härsitterjag, med min varannan-dagliga-ansiktsmask på och hungrar snart ihjäl. jag är rejält godissugen, men tänker inte ge mig. jag har tränat idag, och ska inte förstöra det det första jag gör, nejnej. jag har en vilja inom mig som jag tänker döda alla sockerbehov med. fast inte i skolan, där har jag inga som helst begränsningar. när man är i skolan behöver man piggas upp, och den inställningen kan ingen få mig att ändra på.

dagens låttips: imogen heap - come here boy

Inga kommentarer: