söndag 22 oktober 2006

let me down gently

igår var det mysigt, väldigt. trots att jag missade mitt schemalagda tåg och hade genomblöta fötter trivdes jag. trots att jag aldrig träffat dem innan. haha. menmen, livet är livet. jag har massa schyssta bilder på min älsklings-kamera, som jag nog förmodligen kommer att lägga upp, utan censur. jag är nog lite känd för att lägga upp pinsamma bilder, men livet är livet, som sagt. det var ganska längesedan jag tog kort på mig själv. inte för att någon är intresserad av bilder på endast mig, men ändå.

ikväll ska jag börja plugga på körtkortsteori, som jag har som iv-val. det är assegt. över tjugo sidor med bara massa fakta och statistik, som man ska kunna. fuck it. men eftersom jag är känd för mitt oerhörda smarta läshuvud, kommer det gå galant.

sofia&josefin: det låg inga människor i min säng inatt. haha.

jag är nöjd med mitt hittills lyckade singelliv. har inte fallit för någon ny, och har inte fallit tillbaka. jag har öppnat mina ögon och vidgat mina vyer. älskat varje sekund och varit positiv varje dag, även när jag går upp vid sextiden.

dagens låttips: the killers - somebody told me

Inga kommentarer: