söndag 8 oktober 2006

jag är bäst, och jag står för det!

idag har jag varit så in-i-helvete-positiv. jag är sååå glad över att jag är jag, ni kan inte fatta. jag vaknade och hörde andreas andas, vilket var dagens bästa ögonblick. han låg där, helt oskyldig, men putande läppar och andades djupt. åh. efter att jag och andreas hade gjort iordning oss så cyklade vi och mötte sofia. jagjosefinochsofia skulle ta vår söndagsfika i göteborg, och andreas skulle hem till floda, världens ände. väl inne i göteborg var jag så positiv en människa kan bli. "fan vad härligt", tänkte jag och köpte en macka och en stor cocacolalight på ett aveny-café. vädret var underbart idag, trots blåsten. sådana här dagar får mig att längta till hösten sätter igång, på riktigt.

jag har nog ärligt talat blivit kär i photoshop. har hittat massa tutorial's att följa. som läget är nu håller jag på att skapa ett blåbär. jättegulligt. aw.

imorgon är det måndag och jag är så mycket på g, nästan ofattbart vad på g jag är. måndagar hatar jag egentligen. slutar übersent och har gymnastik. men skitsamma, måndagar kommer alltid att finnas, och det är inget jag kan ändra på genom att klaga. levlivetvarjeminut.

dagens låttips: lily allen - take what you take

Inga kommentarer: