onsdag 25 oktober 2006

jag är nöjd med mig själv

ätit upp den resterande biten av kladdkakan, pluggat körkortsteori och naturkunskap, fotograferat hösten, tittat på "wanna come in?", laddat ned gammal musik, bestämt vad jag ska göra imorgon. detta är saker jag har hunnit med idag. jag har haft en otroligt härlig dag.

varför kan jag aldrig ta mig i kragen och göra saker som jag har bestämt? t.ex. att läsa ut "djävulen bär prada". jag hade lovat mig själv att läsa ut den innan biopremiären. men nej, jag har läst typ en fjärdedel och ska gå på bion på fredag med sofia&josefin. typiskt mig.

kompisar, ursäkta mitt dåliga humör idag. vet inte vad som hände. jag irriterar mig som in i bängen på saker ibland, och då blir jag tyken och på döda-humör. inget jag kan rå för eller stoppa, det är så ibland bara, så ni får stå ut med det. "kul för er" - är en typisk döda-kommentar.

save room for my love. save room for a moment to be with me. save room for my love, save a little. save a little for me. won't you save a little. save a little for me.

dagens låttips: james morrison - you give me something

Inga kommentarer: