lördag 7 oktober 2006

helt underbart fantastiskt bra

den här dagen kommer att bli en mycket spännande dag, tro mig. som läget är nu sitter jag nyduschad med blött hår mot ryggen vid datorn (nehe? sitter jag vid datorn?). klockan är cirka halv två och jag mår ovanligt bra för att ha vaknat ovanligt tidigt. ovanligt nog så satte jag på datorn det första jag gjorde idag. efter min dagliga dos av cyberwebbens fantastiska aura sprang jag vidare till televisionen. vem kan missa "the best of trl usa" på mtv? herregud. ofattbart bra.

vad har hänt? har inte justin timberlake blivit snygg? jag hatade honom förut, helt ärligt. men på något konstigt sätt har han växt till sig och blivit hetare än något annat. är det han som har ändrat sig eller är det jag som har fått en annan syn på snygghet?

om en timme slutar andreas träning, för dem som är intresserade. han och jag ska sällskapa idag, och oj vad seröst det lät. vi ska äta middag med min mormor, morfar och orvar (mormors bror). för en gångs skull ska andreas stanna hela kvällen och natten, för er som inte fattar, så ska han sova här. ochjaglängtarsåattjagkandöefterhonom.

nej, nu ska jag strosa iväg och dammsuga mitt rum, vädra, mata fåglarna, bädda, platta håret och sminka mig. (är inte min blogg bäst i världen?)

dagens låttips: ken - hon tog mitt liv

Inga kommentarer: