fredag 20 oktober 2006

fucking in heaven, yes I am







jag har lekt med photoshop cs2 idag. pscs2 är min passion. efter mat. det slog mig förut, innan idol-tittningen, att imorgon ska jag ha roligt. ha skitkul, utan gränser. med utan gränser - menar jag verkligen utan gränser! josefin&sofia - let's go. uppe/ute hela natten och bara vara glad att jag är jag. that's what life is for. that is what I've been born for.

förövrigt ägde jagsofia&josefin svenska c-debatten. jag var bäst i klassen på tyskaprovet, idag igen. jag vet. det börjar gå bättre för mig nu känns det som. iloveit. undantag: årskursproven i engelska b har gått piss rakt in i skogen. fuck that. men, jag kan inte vara bra på allt. always look on the bright side of life, youknow.

bara för att jag har tränat tre dagar av fem denna veckan köpte jag apelsinkrokant idag. det är såå himmelskt gott. avgudar det, totalt. idol var bäst idag också.

jag hade aldrig trott på gudar, innan jag såg dig. hur fel jag haft förstod jag först när du stod framför mig. dina spelade muskler fick mig att sukta av åtrå och av törst. och mystiken som brann i dina ögon drabbade mitt hjärta först. det finns inte någonting, som, du, inte, kan.

dagens låttips: blink 182 - time to wake up

Inga kommentarer: