måndag 30 oktober 2006

så där lagom farligt inbjudande













have you got no self respect?

jag är sjukling idag. detta hindrade mig från att träffa alexander. jaja, bättre lycka nästa gång, som nalle puh säger. jag har vart hemma heeela dagen idag. enda undantaget var när jag var på stan med mamma och linda. imorgon ska jag inte vara hemma. iallafall inte på kvällen. då ska det ätas pizza med josefin och sofia. jag vill busa också. får se vad som blir med det.

the more you try, the less I care. darling it's over before it started

hata grader. jag hatar när det är kallt. fan. måste köpa jacka. men, för vilka pengar då? åååh. snart kommer det säkert börja snöa som i resten av norra sverige. kan ingen förstå att jag inte vill ha snö? kan inte världen ägna en tanke åt mig för en gångs skull? skulle jag vara väldigt tacksam för. men nej, snurra vidare bara, gör det.

jag saknar josefin och sofia som fan. senast jag träffade dem var faktiskt i fredags. det är üüüüberlängesedan. saknar sofias skratt och josefin roliga kommentarer. jagälskardem!

dagens låttips: system of a down - dammit

Inga kommentarer: