lördag 21 oktober 2006

och så blinkar du till

idag är en sådan där typisk lördags-morgon. jag vaknade med ett ryck vid tolvdraget, för jag trodde att det var vardag och att jag hade försovit mig. men så var det som tur var inte. jag skyndade iväg till tvn, för att se om jag hade missat mtv's bästa, trl usa. det hade jag inte. men det intresserade mig inte idag. slog över till femma. "kärlek på prov" är ett väldigt intressant program. lite löjligt, men hey, vad är inte löjligt nowadays?

snart ska jag laga mat åt mig o mina syskon. jag är bäst. eller ah, jag ska bara steka och vända lite, men det är ett oerhört bra framsteg för att vara mig. jag passar inte i köket. hoppas inte att min drömprins vill att hans tjej ska kunna laga mat. vilken besvikelse. jag kan inte ens koka pasta. sofia fick göra det åt mig en gång. skratta inte, snälla. haha. som sagt; man kan inte vara bra på allt.

jag ska ta kort idag, för ovanlighetens skull. börjar skämmas lite faktiskt. stackars kamera. har inte vart med mig på en månad typ. jag måste ta tag i det igen. kan inte alla löv bli röda snart? då ska jag ut och ta kort. prepare. röda löv är höst, och jag älskar höst. egentligen brukar jag älska hösten för att på hösten sitter man inne med sin pojkvän o tittar på film med en filt. men nej, jag har ingen pojkvän. men jag klarar mig ändå, ofcourse. det är faktiskt mig vi pratar om. jag är en överlevare. i'm a surviver. jag är singel, och tänker vara det länge. jag har två underbara kompisar som jag kan dela filt med istället. tyck inte synd om mig.

dagens låttips: kent - mannen med den vita hatten

Inga kommentarer: