onsdag 4 oktober 2006

shame for you

pluggpluggpluggplugg - exakt så (nästan) har min dag sett ut.
naturkunskap, woho. för en gångs skull fattar jag. jagärbäst.

idag var jag och josefin på möte. hon&jag ska representera jm-linjen
på gymnasiemässan i göteborg på tisdag, mellan fyra och åtta.
på mötet fick vi namnbricka, tågkort och våra sexiga tröjor. hahaha.
ja, mitt ser ut som ett tält.

imorgon ska jag plugga. roligt? ja. för att jag fattar.
nej jag är inte stolt eller så. haha.
jag ska springa de där jävla terrängvarven imorgon.
jag kommer dö, ärligt. av svett iallafall. men jag ska få den bästa tiden
någonsin för att vara mig. (över en halvtimme alltså) hahaha.

hela kvällen (efter my sweet sixteen och laguna beach) plattade jag mitt hår.
det var riktigt najs alltså. ska nog ha det någondag.
håret blir så härligt lent när man har plattat det oså. barasåattnivet.

mitt jävla tåghelvete var nio minuter försenat idag.
mhm, ja, jag missade bussen. shit vad sur jag blev.
jag var kissnödig och hungrig (och enooormt trött).
jag fick strosa omkring i alingsås centrum en halvtimme.
träffade ingen, för ovanlighetens skull.
vissa människor ser man alltid i centrum, men inte idag inte.
centrum hade nog något emot mig idag.
efter en halvtimme gjordejag något jag aldrig har gjort innan,
jag tog nossebro-bussen hem. bara för att det gick.
inte för att det gick snabbare eller så, bara för äventyret av att se
andra människor på bussen än på 570.

nu ska jag sova innan jag avlider.
pusskram, adjö.
(ja jag är på g också)

Inga kommentarer: