tisdag 3 oktober 2006

sick of it all

idag har jag varit på g hela dagen. men något förstörde det senare under dagen,
fast nu när jag tänker efter kan jag inte sätta fingret på vad det var som drog ned mig igen.

jag har slappat rejält idag. ätit, pillat med en pincett i munnen på mig (förklarar varför senare),
tagit kort, redigerat och pluggat. äsch. som det kan gå. ungefär så här kommer min
vecka att se ut, fram till på fredag. det är då jag har naturkunskapsprov, och då
ska jag träffa sofia och josefin. inte för jag vet vad vi ska göra, men det kan knappats
bli lika boring som att plugga.

om cirka fem minuter börjar mitt numera favoritprogram (hejdå o.c, svikare).
laguuuuna beeaaach på mtv är bäst. halv åtta, måndag-torsdag. bästbästbäst.
klockan tio ikväll har bingos, fotografens, program seriestart. ja jag längtar.
bara de handlar om hur hans yrke är så är jag nöjd.

bara du är lycklig, så kommer livet att sluta bra.

nu börjar det. berightback folks!
adjö (sålänge)

---------------------------------------------------------------------------

nu har laguna beach slutat. shit vad jag älskar det programmet.
lc och jason är ju typ på g, eller ah, de dejtar (som amerikanerna säger).
under deras modevisningsgrejs gick jason tillbaka till jessica (hans ex).
hon satt i hans knä o han tittade på henne hela tiden. plötsligt kysste han henne,
shit vad hett det var, ja. jason är het. men lc såg, och damn vad arg hon blev.
hahahahaha, jag hatar lc, hon kan dö.

jag ringde sofia förut. hon är go. hon hade vart i göteborg själv o därför
gjorde jag henne sällskap i luren påvägen hem. det enda jag störde mig på
var att täckningen är så jävla dålig mellan floda och alingsås.
vårt samtal bröts flera gånger. shit.

helgen verkar bli mysig. för en gångs skull. haha, nej jag skojade bara.
mina helger är alltid lyckade och mysiga.
fredag: träffa sofia och josefin. fortfarande oklart om vad vi ska hitta på,
men det löser sig nog snart.
lördag: träffa andreas. mormor, morfar&orvar kommer hem till oss,
och då ska andreas kanske vara med o äta middag. vem vet,
det beror helt på andreas, om han vågar eller ej alltså. haha.
söndag: söndagsfika med sofia och josefin. det ser jag fram emot!

ladda ned idol-ville's nya singel "hit me like that".
fan vad bra han är.
+ lily allen's album.
fan vad bra hon är.

nästa vecka blir det gymnasiemässa för mig och josefin.
på tisdag från klockan fyra till åtta kommer vi att representera
jm på lerums gymnasie. vi kommer att vara bäst, förbered er.

just det, jag glömde att berätta om varför jag hade en pincett i gapet idag.
jagsofiaochjosefin satt och åt mat i matsalen, som vanligt.
plötsligt kände jag något mysko i halsen typ och fick lite panikkänsla.
jag gick till toaletten och kollade läget. där satt det en jävla salladsgrej
FAST i min högra mandel. helvete. såfort jag stack något finger i munnen
höll jag på att spy. det var fan det värsta. jag fick gå till skolsyster, men hon
gav mig en lååång tops att pilla med och ett knäckebröd, ingen hjälp alls.
när jag kom hem gjorde jag det. jag tog fram mammas pincett och
drog ut den. efter ett antal kväljningar fick jag ut den tillslut.
helvete, jag tänker aldrig äta sallad i skolan mer.

nu ska jag äta och därefter titta på bingo's program.
ja jag längtar (ohno, I said it again).
adjö.

Inga kommentarer: