söndag 9 december 2007

2009

hur kan de tro på evig kärlek?
ja, hur kan de tro på den nu?



jag vill så galet gärna att det ska vara 2009 nu. jag har haft ett år hemma med jobb, pengasparande, fotografering och resande. 2009 är året då jag ska satsa på mig själv och verkligen bara göra saker jag vill. jag tar med mig det vikigaste hemifrån och flyttar till studentkorridor i jönköping. där pluggar jag grafisk design med kreativa och fantasifulla människor, sådana människor jag trivs bland. jag mår som bäst när jag får vara kreativ och vara bland folk som har samma intresse som jag. mitt lilla rum ska vara svart-vitt med gula detaljer och riktigt lysa malin. allt som jag gör år 2009 ska vara så mycket mig som möjligt! jag ska vara nöjd med allt, tillochmed mitt utseende.


på tekniska högskolan i jönköping kommer jag träffa intressanta och skapande människor som är lika galna som jag. vi ska festa nätterna långa, äta nudlar och dricka bubbelvatten tills vi kräks. vi ska ha schemalagda mat- och städdagar. ojoj vad vi ska göra saker, jag och mina dåvarande själsfrändrar. 2009 är året då mitt riktiga liv börjar! åren nu innan är bara till för förberedelser. precis, det är precis vad det här är. dessa år kommer vara förberedelser inför mitt nya liv. jag älskar att veta att dessa dagar kommer en dag vara långt borta. oh jösses vad jag längtar!

godnatt.

ps. jag älskar bloggen innan läggdags. ds.

Inga kommentarer: