söndag 9 december 2007

upp och ned

idag har dagen varit en enda bergochdalbana.

jag var pigg och alert när jag vaknade 15.40 och åt mycket yoghurt. började göra iordning lite i rummet och satte på datorn. allt var frid och fröjd. ringde tillochmed sofia och var pratglad ett tag. efter det vände min dag. värken i halsen var hemsk, och tabletterna fick mig svimfärdig och illamående. jag lade mig ned i soffan och somnade i väntan på middagen. väl sittandes vid bordet började jag grina när jag inte kunde äta och lämnade bordet. kokade nudlar istället, och blev genast på bättre humör.

hittade två galet bra hemsidor idag! inte alltid man gör det!
www.bloggkoll.com - där registrerar du vilka bloggar du läser. du får ett meddelande varje gång någon uppdaterar sin blogg, och slipper därför dina desperata förhoppningar om att någon uppdaterar en gång i minuten. skitbra!
www.tjuvlyssnat.se - så galet mega grymt mycket roligt!

nu ska jag sova.

Inga kommentarer: