måndag 3 december 2007

jahaja

då var det snart dags! hela denna dagen är som en slags förberedelsedag. jag ska äta massa (!) pga att jag inte får äta något på hela dagen imorgon. jag ska sola när mamma börjar jobba och sedan ikväll ska jag ta mig till göteborg och sova hos pappa inatt. imorgon eftermiddag opereras mina kära (eller inte) halsmandlar bort.

förövrigt älskar jag julen och decembermånad pga maten och drickan. jag är galet förälskad i vörtbröd och julmust. och vi ska inte tala om glögg! åh mums!

i lördags hände det något konstigt. jag skulle ta ut resterande pengar från utekvällen dagen innan ur väskan. jag gick till wish club med tre hundralappar. betalade garderob, två cider och mcdonaldsmat innan hemgång. i väskan låg det 408 kronor. jag gick plus på att gå ut, hur nu det gick till! inte varje dag det händer

Inga kommentarer: