tisdag 18 december 2007

jag försöker blunda

jag är inte en bra människa när jag sitter och skriver så här sent på en vardag. alla mina nära har säkert lagt sig under täcket för flera timmar sedan. men hey, alla vet att jag är en nattuggla. och varför i farao går sex and the city 00.05 på vardagarna? det förstör mina försök att gå och lägga mig tidigt ännu mer.

nu är det fem minuter kvar till satc börjar, och jag har hällt upp en stor kopp med friskus-thé och smörat en skiva vörtbröd. en perfekt kombination som brukar poppa upp som ett beroende runt jul. annars dricker jag inte något med varmt vatten alls! konstigt egentligen.

imorgon blir det skola för hela baletten. ska titta på fler svenskaredovisningar och njuta av några filmer som jm2 och jm3 har gjort. alltid lika spännande med hemmaproducerad film! gick inte till skolan idag, pga att jag faktiskt kände att jag inte hade något där att göra. konstig känsla.

hörs imorgon! sovgott!

Inga kommentarer: