torsdag 20 december 2007

glädjeskutt

åh jag är glad! fick just ett mail från min naturkunskap-b-lärare. eftersom jag inte har varit på lektionerna på skitlänge missade jag därför betygssnacken. jag fick mvg, och jag är glad! grattis till mig.

herregud vad jag har strött pengar omkring mig idag! helt sjukt. manikyren kostade 510, läppglans för 100, fika för 50, en bok för 70 och coca-cola för 25. dumt av dig malin! men manikyren blev lyckad, jag lyckades äntligen hitta ett okladdigt läppglans, räkmackan till fikan var gudomlig, boken "jenny s" behövdes på lovet och coca-colan behöver jag inte förklara varför jag köpte.

något som förgyller min kväll ytterligare är magnus betnér på femman 21.00, och DUBBELAVSNITT av sex and the city på tv3. kan det bli bättre än så?

jagälskarminavänner!

Inga kommentarer: