lördag 22 december 2007

you just turned and walked away

nu har jag firat mini-jul med mamma och thomas fick mysiga julklappar! en beautybox med alla säsonger av sex and the city (love!), parfym, idol-dvdn, smink, choklad, pengar och sådant. jag är riktigt nöjd och vet vad jag kommer somna till ikväll (satc).

nu när jag har fått lite distans till gårkvällen tänker jag tillbaka på den som en riktigt lyckad kväll. trots att några fick lite för mycket av det goda så hade jag en av de mest lyckade kvällarna på hotellet igår. men det blev dock inte så mycket av mina och sofias planer med wish efter hotellet stängde, men man kan inte få allt här i världen!

om 2 dagar är det julafton. om 3 dagar är det över! tänk vad tiden går fort!

jag är grymt galet sugen på att fotografera. gjorde ett test på umeå universitets hemsida om vilket område jag skulle passa att plugga inom. tydligen passar kommunikation och media mig, och det är precis det som jag ska plugga.

nu ska jag rulla fram tvn framför sängen, ta fram coca-cola flaskan och titta på första avsnittet av underbara sex and the city! so long lovers.

Inga kommentarer: