torsdag 13 december 2007

blödiga malin

äntligen mår jag bättre!

mamma var gulligare än gulligast imorse. jag hade skrivit en liten inköpslista till henne igårkväll med lite saker som jag saknade i kylskåpet. sötmamma hade åkt innan jobbet idag och handlat allt jag hade bett om. mysmamma! bara för det ska jag äta smarrig middag ikväll. bakad potatis med skagenröra, mumsfilibabba!

"bonde söker fru" var bra igår! jag blev så lycklig när susanne valde per-inge att jag började storgråta hemma i soffan. jag börjar bli väldigt känslig av mig! förut förstod jag inte hur man kunde sitta och gråta över något som visades på tv. vad gör jag nu på dagarna? jo, jag storgråter till oprah winfrey show, bonde söker fru, pretty woman och sex & the city (när charlotte inte kunde få barn). men imorse tog jag nog priset över att vara blödigast. tårarna forsade till en reklamfilm! ni vet den där de visar hur svårt man har det i afrika genom att göra upp exakt samma förutsättningar i sverige. verkligen gripande.

nu ska jag slänga mig med täcket i soffan och ringa sofia

dagens låttips: fergie - clumsy

Inga kommentarer: