måndag 17 december 2007

mysdag

idag tog jag mig till skolan!

möttes glatt av min klass och fick se på halva klassens svenskaredovisningar. stackars min grupp som inte fick nöjet att redovisa tillsammans med mig. men de var skitduktiga ändå! skrev lite projektarbete under resten av dagen. måste börja fota de sista bilderna snart! ta dig i kragen malin. på hemvägen gick jag och sofia förbi gustav adolfskolan och lämnade en bunt tidningar som vi har gjort (inte jag då), och rektorn blev mycket nöjd . min klass är så duktig!

nu har jag legat i min säng i en timme snart och läst världens mysigaste bok. denise rudberg - matilde. hon skriver så enormt bra! men det tråkiga är att jag har bara en bok kvar att läsa av denise. efter det blir det till att hitta någon annan som kan skapa magi lika bra med ord. för er som inte har läst någon av denise rudberg, gör det! läs storlek 37, osa, väninnan, jenny s och matilde! ohlala.

thomas har gjort hemmagjorda hamburgare och coca-colan står stolt på bordet. nu är det mat! efter det blir det mer "matilde". can't wait

so long lovers!

Inga kommentarer: