söndag 30 december 2007

what not to do

jag hatar krogkillar! okej, inte alla men lätt de flesta. igår var ett så tydligt exempel vad man inte ska göra om man vill ta kontakt med en tjej som har något i skallen.

jag hade precis kommit in på wish och ställde mig i baren för att beställa två cosmopolitan. vände mig om i väntan på att drinken skulle göras och en kille vinkade åt mig och ville att jag skulle komma. jag haffade min drink och gick fram. han gjorde så att jag satte mig i hans knä och drog bak mitt hår från örat och viskade tydligt "toan om fem minuter?". jomen visst! klockan var ju halv elva och det sista jag skulle göra på jorden var att gå in på toaletten med den typen av kille. killar som beter sig som att de kan få precis vad de vill, oberoende av något annat, är inte värt ett skit.

killar som "diskret" nyper en i rumpan när man går förbi går fetbort också. herregud jag raggas hellre upp av gamla godingar till raggningsrepliker än nyp på kroppsdelar.

fast vissa raggningsrepliker går i och för sig bort! jag stod i baren för att dricka vatten och tittade mig omkring. bredvid mig stod en kille och glodde. "får jag bjuda dig på en grogg och så kan du få gratis sex ikväll i torslanda?" det var det mest patetiska jag någonsin har hört. jag fick hans kompis att bryta ihop av skratt genom att säga "du, jag har varken fått betalt eller betalat för att få sex så det du har att erbjuda är inte direkt lockande". jag tog mitt vattenglas och gick och han stod nog som ett frågetecken i flera minuter. kan inte gud bara låta sådana stackare dö?

så! nu vet du vad man inte ska göra. lycka till!

Inga kommentarer: