onsdag 12 december 2007

I want everyone to see

mina sårskorpor är nästan borta! hallelujah!

förövrigt längtar jag som ett litet barn innan jul till januari. inte bara för att jag går min sista termin på gymnasiet eller att jag överhuvudtaget får gå till skolan då, utan då börjar carolina gynnings program på femman! kalla henne blåst, tinnitusframkallande, självgod eller vad somhelst, jag diggar henne enormt!

något som suger lite är att jag har fått mail från festen.se, angående ett vimmelfotografjobb hos dem. de vill att jag ska provfotografera denna helgen. åh åh åh att allt sådant ska hända när jag inte ens får gå utanför dörren. först academedia, nu detta. när ska det sluta? även fast vimmelfotografering är helt emot mina principer kostar det att leva nuförtiden, och eftersom jag inte har världens största kontaktnät får jag nöja mig med att springa runt i sponsrade tshirtar på krogar och fotografera promilleberusade människor som posar framför en blixt.

ikväll är det bonde-söker-fru-final! I can't wait!

det suger att det är lucia imorgon. för jag kan varken dricka julmust eller glögg. jag kan heller inte äta pepparkakor eller lussekatter. något som också suger lite är att jag inte får vara med på sista luciafirandet på gymnasiet. åh åh åh. har också tillbringat varje lucia sedan femman med sofia by my side.

dagens låttips: leona lewis - bleeding love

Inga kommentarer: