onsdag 26 december 2007

alla som inte dansar är...

våldtäktsmän. (SÅ galet dålig text, men rätt dansvänlig låt)

under julhelgen har jag levt på julmat, paradis-choklad, glögg och sex and the city. därav inga intressanta inlägg. men nu är jag tillbaka i alingsås och imorgon blir det att tjäna pengar! 06.00-14.30 är mina mysiga arbetstimmar under morgondagen. youippe!

jag hatar göteborg under mellandagarna! inte bara för att mellandagsrean är enormt överskattad och att alla som går in i en på gatorna är sjukt irriterande. göteborg svämmar över med folk under dessa få dagar och det får mig att vilja stanna hemma och låsa in mig. och det där med mellandagsrean förstår jag mig inte på! herregud, det ligger en hög med skräp på ett bord i butiken av sådant som ingen ville köpa under hösten. och när man faktiskt har hittat någon ball tröja så är det fel storlek. jag skiter i rean och köper kläder nästa gång när vårkollektionen kommer in. det är något man borde längta till!

efter jobbet imorgon blir det göteborg (skona mig) med sofia och letning efter nyårsoutfit. vad i helvete ska jag göra på nyår!? bjud in mig någonstans snälla!

jag är gaaaaaaalet partysugen. om jag inte hade jobbat tidigt på fredag hade jag inte ens funderat på något annat än sticky fingers. åååh. därför ska jag & sofia göra göteborg osäkert på fredag, och det kommer vi lyckas med som vanligt.

nu ska jag packa upp, äta mer choklad, titta på lite "sex and the city" (älskar carrie) och försöka sova (hur nu fan det ska gå?)

Inga kommentarer: