söndag 23 december 2007

dagen före dopparedagen

ja, här sitter jag i soffan hemma hos pappa när det är 30 minuter kvar till min artonde julafton. hela dagen har varit mysig. eller ah, om man bortser från vilket hudproblem som kom sådär lagom till högtiden nummer ett. ni som har hängt med på min blogg ett tag kanske kommer ihåg min "operation finnarna på hakan". detta lyckades fram till i fredags. när jag vaknade var jag snustorr runt hela munnen och helt stel. förstår inte vad som har hänt! menmen, köpte ngn slags salva på apoteket som jag nu hoppas ska göra underverk.

imorgon 13.00 har jag o familjen på pappas sida precis stigit innanför dörren hos min farbror, hans fru och mina kusiner. även farmor & farfar är där. där firar jag 2007's jul och har faktiskt för första gången i mitt liv julklappsrim till alla mina julklappar.

nu ska jag se på femte avsnittet av sex and the city säsong 1 och sedan lägga mig!

ha en riktigt mysig julafton! god jul!

Inga kommentarer: