onsdag 5 december 2007

segis

åh vilken seg dag! vad har jag gjort?

jo, jag har försökt äta en ost-paj. det var korkat, för typ hela pajen fastnade i munnen och fick skölja ur munnen flera gånger med vatten. jag har levt på nyponsoppa och tresmak-glass framför "myggan", "tjenare kungen" och "legally blonde". en väldigt bra blandning av tvtittande må jag lova.

sov i två timmar, vaknade helt svettig och åt lite glass till. spanade in vårt nya flipperspel på övervåningen och lade mig sedan i soffan igen. stackars soffa som får stå ut med mig under dessa dagar.

vet ni vad som hände precis? göteborgs (och kanske t.o.m sveriges) bästa privathögskola för grafisk design och artdirectoryrket ringde mig! och jag kunde inte svara för jag kan knappt prata. varför varför varför skulle de ringa precis idag?

nu ska jag äta yoghurt och titta på "bonde söker fru" - favoritprogrammet.

Inga kommentarer: