torsdag 20 december 2007

trying hard not to hear, but they talk to loud

nu är alla julklapparna inslagna, köpta och har varsitt tillhörande julrim! måste vara rekord, eftersom jag alltid springer och stressar dagen innan. men inte i år

köpte den sista julklappen igår efter skolan. jag&sofia började med lunch på donken och därefter julklappshandling. vi slutade kvällen med sweet chai latte och ice tea på condecco. mumsfilibabba!

nu har jag haft min sista julavslutning på gymnasiet! hallelujah. ska alldeles snart till systemet med mamma. sedan stannar jag kvar i centrum och fixar naglarna (äntligen). därefter möter jag upp emma&sofia och fikar! mys. ikväll kommer ett riktigt höjdarprogram med, kan det bli bättre? magnus betnér for shoo (haha?).

åh vad irriterad jag blev igår. trots att väckarklockan skulle ringa 6.40 stannade jag uppe på kvällen och väntade på att sex and the city skulle börja 00.05. men det började aldrig, och jag blev otålig. kollade snabbt tablån och fick med ilska se att de har bytt tid! och jag hade missat det! jag blev jättebesviken, tog thékoppen med mig in till sängen och somnade. kanske var lika bra, för imorse var dödens morgon.

nu ska jag kila

Inga kommentarer: