lördag 29 december 2007

keep running baby

ni får ursäkta min sjukt dåliga vana att fullkomligt glömma av bloggen när jag för en gångs skull har något att göra på dagarna. igårkväll gick jag och sofia ut. det var sådär, men hey, jag är nöjd ändå! vi började med varsin kycklingsallad i sofias lägenhet till sex and the city och sedan korkade vi upp vitt vin. efter det drog vi till wish, bryggeriet, ett café och sedan wish igen. rätt händelserikt och spännande. med varsin mcdonaldspåse i handen gick vi hem igen i nattmörkret och tittade klart på sex and the city, igen. myspys! vaknade vid tolv dagen efter och mådde som en prinsessa. sofias soffa är himlen att sova i.

och nej, jag orkar inte läsa allas juliga inlägg om vad de har gjort under julhelgen. sorry, men allt låter likadant.

godnatt!

Inga kommentarer: