lördag 8 december 2007

tyck synd om mig!

men jag vill bara äta och må bra!!!!!!!!!!!!!!
jag har gått ned 2 kilo på knappt en vecka,
min tunga och svalg är fortfarande svullen sedan operationen,
jag är svimfärdig typ hela tiden,
jag sover till halv tre på dagarna,
jag hatar yoghurt,
jag vill ha riktig mat,
idag åt jag två mosade potatisar till middag,
jag får kämpa för att inte överdosera mina värktabletter,
jag är alltid trött,
jag vågar inte titta i min hals igen, pga att jag höll
på att spy förra gången jag gjorde det,
jag gillar inte glass längre,
allt ljud ger mig huvudvärk,
jag kan inte svara i telefon under största delen av dygnet
eftersom min röst inte går att ta fram,
jag känner mig konstant full,
det enda jag kan dricka är vatten, allt annat svider,
jag saknar coca-cola (över allt annat!),

JAG VILL HA MAT! HÅRD, KNAPRIG OCH STARK MAT!

Inga kommentarer: