lördag 16 februari 2008

105 dagar

idag är det exakt 105 dagar kvar till studenten!

jag kan inte ens föreställa mig vilket lyckorus som kommer att spira genom mina vener och artärer under den dagen. ungdomens bästa dag? livets lyckligaste ögonblick? jag ska skrika mig hes och fladdra min vita klänning genom majluftens vind och le oavbrutet. jag ska krama om personer som betyder något för mig och sudda ut allt negativt. dagen då jag tar studenten ska bara vara ett stort plus.

det bästa valet jag har gjort i mitt liv var att välja ett gymnasium utanför alingsås. jag har träffat så underbara människor och min klass är guld värd! jm3, den 30:e maj skiljs vi och ger oss ut i frihetens värld. då står val och planer framför oss, och ingen vet riktigt vad som kommer att hända. men det vi däremot kommer att veta är att vi har haft tre underbara år tillsammans.

30/5, 105 dagar kvar!

1 kommentar: