tisdag 5 februari 2008

jag går runt ditt kvarter, fjärde gången

natten mellan söndag-måndag fick jag absolut ingen sömn alls. det satte sina spår på dagen och natten till idag. jag somnade innan elva och vaknade flera timmar innan uppgångdags pigg som en tupp. hela dagen har jag varit pigg och det uppskattades verkligen. tisdagar må vara veckans mest onödigaste dag. går i skolan 9.50-14.10 och har bara två en-timmes-lektioner. fyfy. detta resulterade i pizza på lunchen och en motionsslinga i korridorerna. efter skolan tog jag mig till sportlife och solade, för att sedan åka hem och äta fiskpinnar. mums.

är jag väldigt efter om jag börjar att lyssna på tAKiDA nu?

nu måste jag börja plugga! ska lämna in essä-utkast om "stolthet och fördom" imorgon och på fredag ska jag skriva psykologiprov! åh vad jag älskar skolan och plugg!

xoxo
/malin glimstedt

Inga kommentarer: