lördag 9 februari 2008

last night

igår hade jag kul! trots att de ställen vi var på inte var världens kap! vi drog först till respekt, där det var tomt på folk. gav upp direkt och tog bussen till valand och gick till blvd. där var det mer folk och vi dansade galet till gamla klassiker som "five", "spice girls" och låtar från grease. sådan musik uppskattas alltid! träffade hela chalmersgänget och upptäckte att det fanns ytterligare en våning på blvd. men det roligaste på hela kvällen måste ha varit när vi gapskrattade åt hur alla töntar dansar, så vi gjorde precis likadant som de gjorde och överdrev till max. DÅ kom killarna. haha humor på det! tog näst sista tåget hem och åt garlic-dipp med pommes på tåget. det finns förresten inget bättre än att klunka coca-cola efter att man tidigare endast druckit vin. kom hem vid halv fyra och somnade direkt.

jag tror att jag har spöken i mitt rum! när jag ska gå och lägga mig efter utgång så känns det ALLTID som att jag har massa folk i mitt rum. det konstiga är att det bara känns så när jag sover i mitt eget rum. när jag sover i sofias lägenhet känns det inte så, och inte heller om jag skulle gå och lägga mig i någon annas rum i huset. igår tillexempel "inbillade" jag mig att jag delade min säng med en tjej som hade spenderat hela kvällen i mitt rum. jag låg och knödde mot väggen för att ge henne mer plats. helt sjukt! sedan inser jag att det inte är någon där och breder ut mig igen. jag lovar! jag har spöken i mitt rum!

nu ska jag äta kycklingbaguette och dricka coca-cola framför tvn.
/malin glimstedt

Inga kommentarer: